אודות

אודות אביטל ברנד רו"ח

רואת חשבון מוסמכת משנת 2010 , בעלת תואר ראשון (B.A) במנהל עסקים התמחות בחשבונאות.

חברת לשכת רואי חשבון בישראל.

סיימה בהצלחה קורס הכשרת דירקטורים מהמרכז הארצי להכשרת דירקטורים.

משרד בוטיק המעניק שירות דיגיטלי באמצעות אפליקציה ייעודית ללקוחות המשרד בלבד,  האפליקציה מאפשרת ללקוח להעביר מסמכים למשרד לצורך טיפול חשבונאי ללא צורך להגיע פיזית למשרד, בכל רגע מהנייד. העברת מסמכים לחתימה דיגיטלית ועוד… באמצעות האפליקציה הלקוח מקבל תמונת מצב עדכנית של מצבו הפיננסי בכל רגע נתון.

מטרת המשרד לספק ללקוחות שירות אישי איכותי ויעיל לכל סוגי העסקים: עוסקים פטורים,עוסקים מורשים , חברות בע"מ ושכירים.

השירותים המוצעים: 

  • יעוץ בהקמת עסק ובחירת סוג עסק להקמה בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.
  • פתיחת תיקים ברשויות המס בהתאם לסוג העסק
  •  הנהלת חשבונות – רישום חשבונאי בספרי העסק כולל הפקת דוחות שוטפים והגשתם לרשויות המוסמכות.
  • הכנת שכר- הפקת תלושי שכר לעובדים ודיווחים לרשויות על פי דיני עבודה.
  • הכנת דוחות שנתיים לעצמאים , עריכה וביקורת דוחות כספיים לחברות בע"מ.
  • הצהרות הון – הכנת הצהרת הון והגשתה למס הכנסה.
  • החזרי מס לשכירים – בדיקה והגשת בקשה להחזר מס במידת הצורך – לשכירים שמגיע להם החזר מס.
  • החזרי מס שבח ממכירת נכס
  • ייצוג בדיוני שומה 
  • טיפול בעיצומים כספיים וקנסות לרשויות השונות.
 
אני מזמינה אותך לקבוע יעוץ ראשוני ללא עלות ,לבחינת השירות הנכון ביותר עבורך
בברכה,
אביטל ברנד

הירשמו לשירות הדיגיטלי שלי

דילוג לתוכן